Dil İle İlgili Bilmeceler

Baldan tatlı, zehirden acı. İyilik yapana duacı.(Dil)

Altı tavan üstü tavan. İçimde kırmızı oğlan. (Dil)

Fırın içinde kürek. (Dil)

11.040 views


facebookta paylaş
18153 Görüntüleme.

Yazar : admin

“Dil İle İlgili Bilmeceler” for 56 comments

  1. yasin diyor ki:

    Saol çok yardımcı oldu 100 aldım türkçe ödevinden :D

  2. alp soyan diyor ki:

    ıy hiç güzel diğil

  3. HEDİYE NUR diyor ki:

    eline sağlık

  4. sevde diyor ki:

    valla super

  5. aslı diyor ki:

    hay eline sağlık

  6. Selin yılmaz diyor ki:

    Ne kadar yaralandı senden bir bilsen

  7. yusuf diyor ki:

    sağolun

  8. wer all diyor ki:

    valla hi billahi çok gözel

  9. gülcan diyor ki:

    çok yardımcı oldunuz saol ayrıca komik

  10. uğur şaşmazlar diyor ki:

    arkadalar bana dahada lazım

  11. elif diyor ki:

    çoook güzel

  12. eylül diyor ki:

    çok güzel

  13. Anonim diyor ki:

    işime yaradıııı

  14. elif acar diyor ki:

    başka yokmu

  15. banana diyor ki:

    bune ya ben fakrı bişey istedim ama olmadı arkadaşlar dil ile ilgili bilmece biliyosanız söleyin yada site yi söleyin dil ile bilmece

  16. kübra diyor ki:

    çok güzel bilmeceler birazcık daha yokmu

  17. Kande diyor ki:

    bunlar çok az daha yokmu

  18. Yasemin kut diyor ki:

    Iyi yaa az da olsa idar eder

  19. selam_genclik diyor ki:

    başka yokmu

  20. ebenin amı diyor ki:

    çok iyi

  21. hay amk diyor ki:

    biraz az ama olsun iyi olmuş

  22. Mehmet akif diyor ki:

    saolun bilmeceler çok iyi

  23. vermek istemiyorum diyor ki:

    çok az biraz daha koyun yanına

  24. Anonim diyor ki:

    az daha

  25. biraz daha koyun

  26. daha çok lazım yaaaa

  27. acil lütfeen diyor ki:

    lütfen dil ile ilgili tekerlemede söyleyin ödevim :/

  28. Anonim diyor ki:

    çok güzel bir bilmece

  29. ayşe karadan diyor ki:

    çok az bilmece var

  30. Anonim diyor ki:

    ben konuştuğumuz dille ilgili bilmece istemiştim organ olan dille ilgili değil

  31. zeynep öztürk diyor ki:

    hocadan 100 aldım çok güzel bir şey sizide tavsiye ederim

  32. zeynep öztürk diyor ki:

    hocadan 100 aldım çok güzel bir şey

  33. açelah diyor ki:

    çok ii değil daha zor ve fazla bilmece olmalı

  34. Anonim diyor ki:

    Akvaryumda 10 balık varmış 6sı boğulmuş kaç balık varmış

  35. eda ece diyor ki:

    abi süper bilmece sanki

  36. şevval diyor ki:

    güzel çok güzel

  37. Anonim diyor ki:

    güzel çok güzel

  38. bir kişi diyor ki:

    çok güzel

  39. bir kişi diyor ki:

    çok teşekkürler :) :)

  40. irem yağmur diyor ki:

    iyi sayılır

  41. engin altan diyor ki:

    bu bimeceler hiç güzel değil lütfen böyle bilmeceler paylaşmayın

  42. Ali efe diyor ki:

    çok güzeller :D

  43. Anonim diyor ki:

    çok güzeller

  44. zeynep özlü diyor ki:

    rezalet bu bilmeceler

  45. özge diyor ki:

    beğnm

  46. yeşim diyor ki:

    cok guzeller oğretmenim çok beğendi

  47. esre diyor ki:

    çok güzel

  48. ebu bekir kılıç diyor ki:

    hadi sağlığa

  49. selin diyor ki:

    hay diline saglık

  50. aslı diyor ki:

    çok güzel bilmeceler

Dil İle İlgili Bilmeceler Yazısı için Yorum Yapabilirsiniz

oyun